#licențaDevis

Văleleu, n-am mai scris demult un articol de blog… și aici pot da vina și pe #licentaDevis :D. Ei bine, până mă dezmorțesc, îți las mai jos 9 idei care mi-au trecut prin cap în timp ce asudam nopțile împreună cu renumita mea amantă, Licența!

26 noiembrie, 2016

Cand îți rogi prietenii să îți dea cărți pentru ‪#‎licentaDevis

12314106_1008335752566541_5533118292345100660_n

27 noiembrie, 2015

”Dacă mai aveam o zi…”

Cuvintele pe care le spunem pentru prima dată în generală, le repetăm în liceu ca mai apoi, în facultate, să ajungă un fel de laitmotiv.

‪#‎LicentaDeVis

 

15 martie, 2016

Uneori, trebuie să recunosc, mă trece un fior pe șira spinării când mă gândesc la licență, dar apoi…

Apoi îmi amintesc că am luat BAC-ul!!

‪#‎licentaDevis

 

26 aprilie, 2016

Observ că Smiley are Insomnii… Eu îi propun să repete după mine ”Ar trebui să lucrez la licență!”

Cu siguranță o să sforăie în maximum 5 minute…

‪#‎licentaDevis‬

 

21 mai, 2016

Știți ceștile alea mici-mici de cafea? Cu siguranță nu au fost inventate de un student…

‪#‎licentaDevis

 

2 iunie, 2016

În momentul în care încep să postez zilnic pe Facebook mama se liniștește… Știe că lucrez pentru licență/sesiune…

‪#‎licentaDevis

 

3 iunie, 2016

Momentul ăla când ai prea multe pătrățele pe cămaşă şi niciunul pe burtă…

‪#‎licențaDevis

13310432_1125972500802865_2578658595719583632_n

25 iunie, 2016

Acum m-am prins de ce examenul de licență este în toiul verii…ca să nu ieșim din casă pe ”caniculă”. Au grijă de noi profesorii ăștia, nu glumă!

‪#‎licențaDevis

 

27 iunie, 2016

Momentul ăla când ‪#‎licentaDevis îi impacientează şi pe ăi mai maturi din familie:

Mama: fugi şi fă-ți pozele alea pentru diplomă mai repede!
Eu: stai aşa să fac o baie
Mama: las’ că nu intră şi mirosul în poză


 

Pfiu, cam asta a fost! Și-am scăpat!!

Dacă vrei să citești niște glumițe despre Sesiune, bagă un click aici!

Intenționez să postez mai des aici decât în ultimele luni (adică deloc), așa că dacă te-am distrat dă-mi un like, un subscribe, păstrăm legătura :)).

Până data viitoare,

Bogdan

P.S.: La cât de mult apare cuvântul Licență în articol, la anul când studenții o să caute pe Google ”cumpăr Licență” probabil o să le apară articolul meu, hehe.

Lasă un comentariu

