#sesiuneaDevis

Cum spuneam, nu am mai scris demult. Daaaar până atunci, 10 glume din 2 sesiuni, sper să îți placă!

Să începem:

24 Ianuarie, 2016

Drumul studentului prin viață, episodul Sesiunea…

giphy

26 Ianuarie, 2016

”Ok, mai citesc o dată și gata!”, spuse studentul, deschizând pentru prima dată cursul…

‪#‎sesiuneDevis

 

31 Ianurie, 2016

Este clar: sistemul educațional românesc este deficitar!

Încearcă să mă învețe de peste 14 ani să ”învăț din timp” și nu reușește…

‪#‎sesiuneDevis

 

1 Februarie, 2016

Succesul la examen presupune:

– noroc

– baftă

– un coleg care să știe și să îți sufle

‪#‎sesiuneDevis

 

22 Mai, 2016

Zilele astea îmi tot sună în cap bancul ăla cu studentul care îşi sună profesorul la 4 dimineața.

-Alo, dormiți?
-D…da.da
-Da? Eu lucrez la proiectul mă-tii!

‪#‎numaiemult
‪#‎sesiuneaDevis

 

6 Iunie, 2016

Voi ce ascultați când simțiți că nu mai puteți?

‪#‎sesiuneaDevis

 

15 Iunie, 2016

Există vreo legislație în care e trecută limita minimă de viteză pentru citirea unui curs? Că eu merg cu vreo 2 pagini/oră și mi-e că îmi iau amendă…

‪#‎sesiuneaDevis

 

17 Iunie, 2016

Știți de ce nu se dau examenele la parter? Ca să aibă studentul de unde să pice…

Ultima postare ‪#‎sesiuneaDevis de anul ăsta :))

 

29 Iunie, 2016

Unii oameni zic că pe 21 iunie a fost cea mai lungă zi din an… Pentru studenți cu siguranță este ziua dinaintea examenului :))

‪#‎Baftăăăă!

 

29 iunie, 2016

Afară nu plouă, sunt doar lacrimile studenților care nu sunt încă în vacanță…

 

Și, în final…

3 Iulie, 2016

Au fost 3 ani ‪#‎cudetoate. Mulțumesc frumos pentru felicitări!

13557909_1145494478850667_2069816235432859592_n.jpg

 

Mai mult ca sigur o să adaug aici în sesiunea ce urmează, dar până să ne gândim la asta…Vacanță plăcută!

Până data viitoare,

Bogdan

P.S: Dacă n-ai apucat să vezi articolul #licențaDevis, dă un click aici!

 

 

 

Lasă un comentariu

