O dimineața în Iași

dimineata

Săptămâna trecută am dat o fugă până la Iași. Cu munca. Eveniment.

Avionul era la 6.30, deci eu la 4 eram drepți. Mă rog, m-am târât puțin până să ajung acolo, dar asta rămâne între noi.

Ajung la aeroport. În avion. Cobor din avion. Eram la Iași. Pfiu.

Taxi.

Îi zic unde să mă ducă. Se numea ceva Vila/Casa/Coliba/Peștera Verde. Se numea cumva cu ”Verde”, oricum, aveam notat în telefon.

Bon. Mă lasă taximetristul și îmi arată la dreapta. ”Acolo e”. Mă uit, văd o casă cu acoperiș verde. ”Sunt bine”, îmi zic. Trag traista în spate și intru în curte.

Aici problemă.

Nu îmi dădeam seama ce trebuie să fac. Aveam o ușa în față, pe care nu scria nimic și o scară care ducea la etaj. Nici pe aia nu scria nimic. Habar n-aveam ce decizie să iau, așa că sunt la numărul de telefon de pe site.

”Bună ziua, sunt (cum mă cheamă, de unde sunt), pe unde intru?”

”Pe ușă”.

Super răspuns, nu? <<Da bine, mă, ce crezi, că sunt Moș Crăciun să intru pe horn în casele oamenilor? Sau Tom Cruise să intru pe geam? Normal că asta e prima variantă la care m-am gândit, dar ghici ce, casa asta are mai multe uși! Care-i aia bună??>>. Asta gândeam…

Totuși eram nervos,  așa că, cu toată bărbăția din lume i-am spus ”Da, dar știți, sunt 2 uși. Văd una la parter și una la etaj, vă rog să-mi spuneți pe unde să intru că sunt obosit și…”

”Dom’le, tu vezi pe gard vreun anunț că e pensiune?”

”Ăăă, nu…”

”Dom’le, ai intrat la mine în casă… Hai, ieși de acolo și vino lângă, unde scrie mare și frumos că-i pensiune. Și acolo intri pe ușă, da?”

Eram prostul satului…

Ajung, mă văd cu doamna cu care vorbisem la telefon și îmi dă cheile de la cameră. Simte nevoia să adauge ”Aici aveți un chip cu care intrați pe poartă. Ați înțeles?”

”Da, normal” zic eu.

”Haideți totuși să vă arăt…”

<<Doamnă, doar pentru că am intrat la dumneavoastră în casă în loc să vin la pensiune nu înseamnă cu sunt retardat, da?>> am vrut să spun, dar după mi-am dat seama că nu aș fi avut câștig de cauză… și am lăsat-o să-mi arate…


Neața! Ți-a plăcut articolul? Dacă da, dă-mi un like la pagină și un subscribe la blog, să ne auzim mai ușor! Dacă nu, trimite și mie niște bani în contul ROINGB2314………..

Thanks! O urare cu cofeină,

Bogdan

Lasă un comentariu

