Pățania 4: Blestemul și chestii picante

vizual-4

Povestea asta e de acum 1…2…3… Da, povestea asta e de acum 4 ani (cred).

Am hotărât să facem Crăciunul în deplasare, la Sinaia. Eu eram super happy că my BFF mergea cu mine. Și acolo urma să ne întâlnim cu o altă foarte bună prietenă de a mea. Care urma să mi-l prezinte pe iubitul ei.

Nu știu despre voi, dar eu sunt super exigent când vine vorba de iubiții prietenelor mele. Pentru că vreau să aibă parte de ce-i mai bun pentru ele. Adică de un fel de mine (dar nu cu mine, că cică e mai bine să ”rămânem doar prieteni”, în fine).

Revenind la subiectul principal al Pățaniei – Întâlnirea cu iubitul prietenei.

Omul era super de gașcă. Pe bune. Adică a glumit cu noi, a fost interesat să afle cum ne-am cunoscut, totul bine și frumos. Până când…

Ei bine, până când, nu știu cum Doamne-iartă-mă, a venit subiectul KFC. Că de, e normal în perioada cu sarmale, lebăr și Moș Crăciun să vorbești despre KFC. Respectă tradiția.

”Eu nu mai mănânc de la KFC, că de, știi…te ustură a doua zi”.

”Heh, mie nu mi s-a întâmplat niciodată asta, cred că am stomacul mai tare” spun eu țanțoș.

”A, da? Meh, poate nu ți s-a întâmplat până acum”.

Băi, deci mi-a aruncat în momentul ăla privirea de sub sprâncene. Privirea aia care te amenință. Privirea aia care te blesteamă. Parcă îmi amintea de momentul în care eram mic și refuzam să port helancă și ștrampi… ”lasă că o să vezi tu…”

”Poate mi s-a părut mie” îmi spun, și uit de momentul ăla. Până când ne întoarcem de la munte și eu hop la KFC.

Ei bine, pot să îți zic că a doua zi. Cum să-ți spun eu… A doua zi…

A fost petrecere la fundul meu…

1

… în stil Maricaci…

6

… am fost obligat să trăiesc trilogia ”bucuțe flambate”…

7

… până când au început artificiile…

2

Mda. Hai că am făcut niște glume de îmi vine să…

3

Cam asta a fost Pățania 4, ”altfel” 🙃. Săptămână viitoare vin cu o poveste ceva mai optimistă, pe cuvânt! O să fie vorba de un brad de Crăciun pe care l-am cumpărat pentru bunică.

Apropo 1: Dacă e prima Pățanie pe care o citești, uitele aici pe primele 3: Omul de zăpadă care călărea un ren, Primul meu Secret Friend și Cadourile pentru iubită.

Ah, și o să pun și primul articol #oamenirandom.

So…dacă râzi la ce găsești pe aici, dă-mi un like pe pagina de Facebook și un subscribe la blog. O să mă simt mai bine (că am suferit tare retrăind articolul ăsta) *wink wink*.

Apropo 2: să nu uităm de colindul de azi:

Până data viitoare,

Bogdan

5

Lasă un comentariu

