Pățania 5: Bradul artificial. Sau…

vizual-5

Crăciunul pentru mine e un ritual. La care țin foarte mult. Cele mai mișto chestii mi se par cadourile, evident, masa în familie, nasul roșu al oamenilor care beau prea mult, insistențele mamei de a mânca de 3 ori mai mult decât îți este fizic posibil și colindele.

Dar cel mai important lucru – bradul. Mirosul ăla de brad amestecat cu scorțișoara, vin fiert și portocale… sigur știi despre ce vorbesc.

Dar bradul trebuie să fie bogat, frate. Dacă e ”chel” pe undeva e nasol. Noi, bărbații, oricum ne îngrozim la gândul că o să chelim cândva, măcar bradul să fie bogat an de an…

Și fix despre asta este vorba în pățania pe care am să ți-o povestesc azi.

Într-un an mamaia a vrut să își cumpere brad artificial…

Că e mai eficient, că îl poate folosi ani la rândul, că sigur nu e chel, că îl putem aranja cum vrem, că nu se ofilește și umple casa de ace (de brad) etc.

Băi, la naiba, mă convinsese!

Am mers la piață, am cumpărat unul cam cât mine de mare, l-am împodobit…parfum! Ce-i drept, nu mirosea a brad, dar estetic era ce trebuie.

Și aici și intervine faza care mă face să râd în fiecare an.

La vreo 2 săptămâni după Crăciun, dau o fugă pe la ea. ”Unde ai pus bradul?” vine întrebarea.

”Care brad? A, l-am aruncat!”

”Păi… de ce?”

”Începuse să se ofilească”

Mda, deci tocmai arunase un brad artificial pentru că începuse să se ”ofilească”… Sunt și ei bătrâni, hai s-o lăsăm așa :))


Și totuși săptămâna trecută am promis că o să fiu mai optimist. Așadar, continuarea.

Acum 2 ani m-am supărat eu că nici bunicii, nici mamaia nu mai voiau să își cumpere brad. Că e prea mare bătaia de cap. Așa că m-am dus până la un hypermarket și le-am cumpărat câte un brad mic (vreo 40 cm) artificial și 4-5 globulețe. Să aibă și ei ceva acolo.

Anul trecut, cu teama că l-a aruncat și pe ăsta, m-am dus în control la mamaia. Ei bine, de data asta nu numai că nu îl aruncase, deja era împodobit pe masă.

Despre asta e Crăciunul, dacă mă întrebi pe mine. 🎅

Cam asta a fost săptămâna asta. Săptămâna viitoare mă gândesc să scriu despre un Moș Crăciun busted. Să fim serioși, cu toții ne-am dat seama de cel puțin un nenic îmbrăcat în roșu că nu e ”Moșu”. Mai mult, duminica viitoare.

Hai să vedem cum ți se pare colindul de săptămâna asta:

Aici îți las celelalte Pățanii, poate vrei să mai citești vreuna: Omul de zăpadă care călărea un ren, Primul meu Secret FriendCadourile pentru iubită și Blestemul și chestii picante

Dacă-ți place ce scriu, dă-mi un like la pagină sau un subscribe la blog. Moș Crăciun sigur o să țină cont de gestul ăsta!

O săptămână mișto îți doresc,

Bogdan

Lasă un comentariu

