Pățania 6: Deghizat în Moș Crăciun

vizual-6

Amintirile mele despre Crăciun au devenit puțin blurry, însă am auzit o poveste care este prea bună să nu fie dată mai departe.

Așadar, urmează un articol #oamenirandom. Primul articol, ca să fiu mai exact. Să începem.

Un prieten (de familie), nu spun cine, a fost rugat de un prieten de-al său să se costumeze în Moș Crăciun și să vină să-i viziteze copiii. Ce poate fi mai drăguț. Și eu aș face asta pentru prietenii mei, deși nu știu dacă m-ar chema vreunul, având în vedere talentul meu la ”pățanii”.

Revenind. Se îmbracă domnul, pune jucăriile în sac și, pe 24 decembrie, este prezent în casa prietenului său.

Acolo e întâmpinat de 3 copii. Cel mai mic avea 5 ani. Cel mai mare… nu știu.

După tot ritualul cu ”spune-i lu’ Moșu o poezie”, ”ai fost cuminte anul ăsta” și ”vezi să îți faci temele, că Moșul vede tot”, le dă și cadourile.

Fix când se pregăteau cei mici să le deschidă, tatăl lor adaugă ”Copii, nu e frumos, hai să îl invităm pe Moșul la un pahar de vin întâi și deschidem cadourile după ce pleacă.”

Dezamăgire evidentă pe fețele lor. Dar este Moș Crăciun așa că se conformează.

Primul pahar este golit.

Entuziasmul apare la loc pe fețele celor mici. Dar…

”Moș Crăciun, mai bei un pahar?”

”Mai beau” au fost cuvintele pe care nici un Moș Crăciun nu ar fi trebuit să le spună vreodată. Deja cei mici își bulbucau ochii și se rugau, mai pe ascuns, așa, să deschidă cadourile.

”Ce am vorbit noi? Mai bem cu Moșul un pahar și după”.

Grrr, Brrrr, Mrrrr, ce să-i faci, copiii decid să aștepte.

Al doilea pahar de vin se golește.

Moșul dă să se ridice. Copiii în delir fug spre cadouri. Când… ”Hai, Moșule, mai stai puțin cu noi, să terminăm sticla, că după ai drum lung și o să îți fie frig.”

No, deja era prea de tot. De data asta copiii nu își mai ascund idignarea. Se pun în fund, cu brațele încrucișate uitându-se cu pizmă la ”Moșul”.

Gata și sticla. Moș Crăciun le urează ceva copiilor, salută familia și pleacă.

Imediat ce iese pe ușă, cel mai mic dintre copii vine la ușă și îi spune: ”Pula mă-tii, Moș Crăciun!”


Șiiiiii, colindul de săptămâna asta esteeeee:

Aici îți las celelalte Pățanii, poate vrei să mai citești vreuna: Bradul artificial. Sau…Omul de zăpadă care călărea un renPrimul meu Secret FriendCadourile pentru iubită și Blestemul și chestii picante

Dacă-ți place ce scriu, dă-mi un like la pagină sau un subscribe la blog. Moș Crăciun va aprecia asta!

Și apropo. Dacă ai vreo povește mișto de Crăciun, nu ezita să mi-o povestești. Mi-ar plăcea să fac o colecție pe blog. Mă găsești aici.

O săptămână mișto îți doresc,

Bogdan

Lasă un comentariu

