Mă trollezi, îmi sperii mama!

Așa, super pe scurt, scriu povestea cât e caldă. Dacă greșesc textul aici e că încă râd.

 

Am postat azi o poză cu #DoinaTheCat, pisica de la birou.

troll-mama-1

Și mama s-a gândit să îmi comenteze asta: ” Vrei sa-ti aduca Mosul si tie una?”

Totul natural, drăguț, nimic ciudat nu părea că să se întâmple.

Doar că Andrei a văzut potențialul în poza asta și m-a trollat în felul următor:

troll-mama-2

Eu zic că merită toate aplauzele, dar…

Mama, primind notificări, a intrat să vadă ce a mai comentat lumea și a văzut și ea poza cu blonda. Doar că a crezut că era postată de mine și că prima oară doar i se păruse că vede o pisică… Intră la mine în casă acum 10 minute și-mi spune: ”Vaaai, mamă, ce m-am speriat azi, am văzut poza cu blonda și am crezut că la aia ți-am comentat eu  ~dacă vrei să-ți aducă și Moșul una~. Și mă tot gândeam ce or crede prietenii tăi despre mine…”


Gotta love my mom! :))

 

Mulțam că mă citești!

Numa’ de bine îți doresc,

Bogdan

Lasă un comentariu

