9 scurte după Revelion

E luni. E școală, facultate sau job. E somn. Și totuși eu încă mă amuz când îmi amintesc niște momente de la escapada de Revelion la Bușteni. Hai să-ți povestesc 9 (scurte) să începem ziua mai bine, no?

1. Cică a fost practic să ne vedem noi, băieții, înainte să plecăm, să strângem bagajele, să punem țara la cale. Pe dreacu! Un prieten a venit cu țuică. Mi-am uitat și periuța de dinți, și fesul, și mingile pentru beer pong, și săpunul. De vis…

2. Pe pârtie pe Kalinderu am avut ocazia să vad omul ăsta de zăpadă. Genial! Bine, după am văzut că s-au tot făcut, am văzut și pe 9gag, dar mă bucur că prima oară am văzut ideea asta live 😄.

15822533_1315627835170663_5626091160930803545_n

3. Un prieten, mai bețiv el așa, de fel, se trezește pe 31 decembrie și ne spune: ”Băăă, mi-e rău. Pfff…nu mi-a mai fost așa rău de ieri…”

4. Am avut ocazia să fac un sondaj: cum reacționează un homeless montan la 10 lei, respectiv 100 lei.

pizap-com14839111341651

5. Pentru cuplul dintr-o cameră preludiul suna cam așa: ea ”mă duc să îmi schimb bluza, să mergem” el ”a, da, bună idee, să îmi schimb și eu șosetele”. Și lugu-lugu, lugu-lugu…

6. Doi prieteni vorbeau de cum pensiunea este făcută doar pentru profit, că se aude tot prin pereți și sigur nu e nicăieri beton. Un prieten s-a îmbătat și a vrut să verifice asta… i-a rămas sticla în tavan.

7. Am dat cu capul de o grindă în mansardă. Ca orice om deștept, i-am dat o palmă de nervi. A început să cadă tencuiala. Am dormit cu teamă de atunci încolo…

8. Un prieten a auzit melodia ”Sus pe bar” și s-a urcat pe masă. Probabil următoarea melodie pe care a auzit-o a fost ceva cu ”Hai să cobor de pe masă cu tot cu pahare” sau ceva

9. Dacă doamna de la vilă citește acest articol o să am mulți bani de dat pentru reparații…


Ia zi, tu cu ce amintiri ai rămas după Revelion?

Până data viitoare, xoxo,

Bogdan

2 thoughts on “9 scurte după Revelion

  1. Marian "Barbosul" January 9, 2017 / 7:08 am

    Hmm, pai eu am descoperit ca e mult mai okay sa fii pe partie daca ai alcool cu tine, ca daca nu ai o sa iti fie prea frig si nu o sa te poti bucura de zapada care iti intra in chiloti, ca nu e o idee buna sa stai in aceiasi cabana cu fratele lu’ gagica-ta, si ca daca cineva din grup este racit, este foarte posibil ca pana la sfarsitul excursiei sa fie tot grupul. Ah, si ca trebuie sa ai mereu un plan de urgenta in caz ca unul din prietenii ai alcoolici nu se trezeste la timp si pierde trenul. A fost frumos, mai mergem.

    Like

    • Bogdan January 9, 2017 / 9:00 am

      E bine mereu să ai alcool cu tine… e dezinfectant

      Like

Lasă un comentariu

