Scurtă: Cum m-a primit mamaia

Am hotărât să dau o fugă pe la mamaia.

Îmi place tare mult să trec pe la ea. Mă mai trezesc cu un ban de buzunar (că de, tot nepotul ei rămân), o mâncărică la pachet și o vorbă bună. Și, uneori, cu o întâmplare de îmi vine să-mi sun toți prietenii pe loc să le-o povestesc.

Așa.

Ajung la mamaia. Mă întâmpină cu o îmbrățisare strânsă, un ”ce dor mi-a fost de tine”, un pup pe obraz. Și apoi, cu cel mai senin zâmbet din lume îmi spune:

„Auzi, da’ de ce pizda mă-tii nu treci și tu mai des pe la master?”

”Ah, și apropo de ea, mi-a zis îți spun să o suni când ajungi la mine”


Ce să le faci. Vorba aia, sunt și ei bătrâni…

2 thoughts on “Scurtă: Cum m-a primit mamaia

  1. Adrian Cruce August 22, 2017 / 7:16 pm

    Just saying – can primul cuvant din titlu e “Scurta” si ai o minte bolnava ca mine, numai ceva legat de mamaia nu ma astept sa vad.

    Like

    • Bogdan August 24, 2017 / 2:15 pm

      Ahaha! Se poate numi clickbait?

      Like

Lasă un comentariu

