Bucuria mahmurelii

Prima oară am deschis ochii la 6 jumate. Suna o alarmă uitată din seria luni-vineri. O greșeală impardonabilă ar spune unii. Un pumn bine plasat și o aspirină mai târziu m-au făcut să mă pun liniștit la somn.

A doua oară am deschis ochii pe la 10. Capul unuia dintre ei era muult prea aproape de al meu. ”Bă, Bogdan, am făcut urât aseară?”. Am încercat să îl ignor și să închid ochii. ”Băă, Bogdan, ești supărat pe mine? Am făcut urât?”

”Nu”, îi zic încercând să scap de el. ”E totul ok”

”Ah, să înțeleg că dezastrul din baie nu e de la mine?” îmi spune el cu o voce stinsă, dar optimistă.

”Mmm, ba da, tu ai fost. Acum du-te, curăță și lasă-mă să dorm”

A treia oară am deschis ochii la 12. Dormeam cu încă doi tipi în pat. Din fericire eram la margine. Din nefericire, cel din mijloc dormea cu picioarele la capul nostru. Din fericire nu îi puțeau picioarele. Din nefericire… mă înșelasem.

M-am ridicat după un pahar cu apă. Am nimerit un mic ciob cu călcâiul. Am încercat să văd pe unde erau celelalte, dar mi-am dat seama că nu pot să îmi mișc gâtul decât la dreapta.

Celelalte daune? Ma durea coapsa dreaptă, semn al unui genunchi bine plasat.

”Am nevoie de ceva dulce. Și rece.” Deschid congelatorul, dar tot ce găsesc este o bere deja bocnă. Mă sacrific și mă duc să cumpăr sucuri și shaorma.


După încă un somn de 6 ore nu eram mai bine. Capul plesnea, gâtul nu mă lasă și vânătăile începeau să apară. Eu eram în Uber în drum spre ai mei (mare greșeală…).

Și atunci m-am gândit…

Băi, blamăm degeaba mahmureala! Este un eveniment al dracului de mișto! Mahmureala unește oamenii!

Nu mă crezi?

Atunci spune-mi când ți-ai mai sunat tovarășii doar ca să le spui ”Salut, voiam să verific că încă trăiești”. Erai mahmur, așa-i?

Mi-nu-nat!

În încheiere, vreau să te las cu un citat al marelui filosof Descartes: ”Sunt mahmur, deci (încă) trăiesc”

Acum mă duc să mai bag o vitamina. Duminica frumoasă!

Lasă un comentariu

